זה קל באופן מפתיע להרוג את העסק שלך, אם אתה לא נזהר - אז בטוח. אתה יכול להתחיל מחדש מאפס בלי שזה יעלה לך כלום, אבל האם אתה באמת רוצה? ובכל זאת, אם אתה רוצה את העסק שלך בסופו של דבר מת במים, הנה כמה דרכים פשוטות לעשות את זה.
תגיד שזה עובד מצוין כאשר הוא לפעמים לא עובד. תגידו שזה במצב מושלם כאשר יש שריטה. הלקוחות שלך ישנאו אותך.הודעה בכל פעם אתה מרגיש את זה: הקפד להשאיר את הלקוחות שלך במצב מסתובב, תוהה מתי הפריט שלהם עומד להופיע. פעולה זו תבטיח שהם קונים ממישהו אחר בפעם הבאה.
מעטים יהיו בסביבה כדי לדאוג כי המכרז שלך אם הוא מסתיים באמצע הלילה. למה לטרוח לעבוד לבדוק אם המכרזים יסתיים בשעה טובה?
אל תטרח עם דוא"ל: לקוחות הם רק זמניין בכל מקרה. עסקים אמורים להפעיל את עצמם! לעולם אל תיתן תשובות מושכלות לשאלות על הפריט שלך.כך תמיד תפסיד הכנסה נוספת שלך תיעלם ומהר.
למכור זבל: באמת, זה רק באיביי. אתה יכול פשוט למכור את כל הזבל הישן מהשוק ברווח 200%. איכות להיות דאגה של מישהו אחר - אני מתכוון, באמת, למה הם מצפים במחיר זה?
לסרב לתת הנחות: אתה יודע מה עלות הפריטים שלך, אתה יודע מה שולי הרווח שלך הולך להיות, אתה לא הולך לנהל משא ומתן. זכור כי היא מעניקה ללקוחות המבצעים המיוחדים עלול לגרום להם להרגיש טוב לחזור אליך שוב. גם אם חסכת קצת על ההנחה אתה מהר מאוד תפסיד לקוחות ולא תייצר הכנסה נוספת שלך.
הפוך את הרישומים שלך למכוערים: כמו הרבה צבעים, אורות מהבהבים ואנימציות ככל האפשר יהיה באמת לתת לאותם לקוחות כאב ראש. כתוב כמה באותיות רישיות!! כפי שאתה יכול. רצוי גדול, באותיות אדומות. כי מגע מיוחד נוסף. תבדוק גם אם ??אתה יכול למצוא דרך להוסיף קצת מוזיקה.
אל תיקח את התמונות: זה צרות כאלה, אחרי הכל. אם קונים בררנים מספיק כדי באמת רוצה לראות את הפריטים לפני שהן ההצעה עליהם, אז שיילכו לעזאזל, זה מה שאני אומר.
כתוב תיאור קצר: להיות קצר ככל האפשר, ולהשתמש הרבה קיצורים מסתורי. זה כמובן גורם לך להיראות מגניב מאוד. אתה יכול אפילו רק לכתוב את הכותרת שוב בתיבה תיאור. תחשוב על המאמץ תחסוך!
עכשיו, זו הבחירה הסופית במחלוקת למדי, אבל זה באמת היא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להבריח את הלקוחות שלך. הם יראו "לא פגשתי עדיין שומרים ', ולחץ על הכפתור" אחורה "לפני שאתה יודע את זה. למרבה המזל, הם תמיד יכולים ההצעה במכרז רגיל עבור הפריט במקום אחר.
עכשיו שאתה יודע עשר דרכים להרוג את העסק שלך, עליך איך אנחנו לחקור מה לעשות אם אתה רוצה לעשות את ההיפך, ולעשות ההצלחה של זה.
הכותב עוסק בשיווק ובקידום ברשת ויוצר הכנסה נוספת בעזרת מספר אתרים.